Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/u8692290/alpaturk.com.tr/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2854

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/u8692290/alpaturk.com.tr/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2858

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/u8692290/alpaturk.com.tr/wp-content/plugins/revslider/includes/output.class.php on line 3708
Otel Analitiği – AlpaTurk – Bilişim, Yazılım, Danışmanlık

FORGOT YOUR DETAILS?

 Gelişmiş Analizler : Verilerinizin değerini, en iyi gelişmiş analizlerle en üst düzeye çıkarın.

 Varlık Performansı Analizi :  Bakım maliyetlerini düşürürken ve gelir kaybı riskinizi azaltırken çalışma süresini, performansı ve üretkenliği artırmak için M2M ve sensör verilerini bağlayın.

 İşbirlikçi Planlama Tezgahı Yapılandırılmış bir tahmin iş akışı uygulayarak fikir birliği planlamasını otomatikleştirin.

 Müşteri istihbarat Karlı gelir artışını artırmak için pazarlama yönetimini yeni boyutlara taşıyın.

 Veri Yönetimi Yazılımı Verilerinizdeki potansiyeli, hızlı sonuçlar için modüler hale getirilmiş tek bir veri yönetim platformuyla açığa çıkarın.

 Saha Kalitesi Analizi Ürün kalitesini ve marka itibarını geliştirmek için ortaya çıkan sorunları tespit edin ve kök neden analizi yapın.

 Tahmin Analizi Çalışma Tezgahı  Otomasyon, analitik ve iş akışı kombine gücü ile tarafsız, doğru, büyük ölçekli talep tahminleri üretin.

 Envanter Optimizasyonu Tezgahı  Her bir SKU, seviye ve yerde envanter seviyelerini ve sipariş miktarlarını hesaplayarak envanter dağılımını otomatikleştirin ve optimize edin.

 Üretim Kalitesi Analizi  İşletme genelinde ve tüm tedarik zinciri boyunca kalitenin bütünsel bir görünümünü elde edin.

 Kalite Analitik Süit sorunları daha erken tespit edin, kök nedenlerini daha hızlı bulun ve geri çağırma ve marka itibarı erozyonuna bağlı maliyetleri büyük ölçüde azaltın.

 Servis Parçaları Optimizasyonu  Güvenle tahmin edilen parçalar, yeterli stok seviyelerini ve optimum tepki sürelerini elde edebilmeniz için parça envanterini talep eder ve optimize eder.

 Görsel Analiz Tüm verileri görsel olarak inceleyin, yeni kalıpları keşfedin ve web ve mobil cihazlara raporlar yayınlayın.

Misafirleri mutlu et. Ve geri gelmelerini sağla.

Konuk davranışı ve tercihleri ​​hakkında daha derin bir bilgi. Bu tercihlere hitap etmek için özel olarak tasarlanmış teklifler ve promosyonlar ile ilgili bilgiler - yüksek bir kabul etme olasılığıyla. Ve en değerli misafirlerinizin daha fazla sadakat ve tutkuyla ödüllendirilmesi. AlpaTurk, misafirlerin ilgisini çeken deneyimler sunmanıza ve aşağıdakiler için tasarlanan misafirperverlik ve otel analitiği yazılımı ile geri gelmelerini sağlamanıza yardımcı olabilir:

  • Konuk ihtiyaç ve tercihlerini takip ederek misafirlerinizi "vay" etmek için fırsatları belirleyin .
  • Hangi tekliflerin ve kanalların en iyi yanıta sahip olacağını tahmin ederken, aynı zamanda pazarlama maliyetlerini yönetin.
  • Oda güncellemeleri, restoran kuponları veya hediyelik eşya indirimleri gibi en alakalı, çekici teklifleri sunarak, misafir harcamalarını en üst düzeye çıkarın ve deneyimleri iyileştirin .

Doğru fiyatı ayarlayın. Her zaman.

Oda fiyatları, tahminde değil, kanıtlanmış analizlere dayanmaktadır. Daha karlı gelir artışı. Ve rakiplerinize kıyasla konumunuzu net bir şekilde anlayın. İhtiyaçlarınızı karşılayan güvenilir konukseverlik ve otel analizi yazılımı sunuyoruz:

  • Talep tahmini. Birden fazla faktöre bağlı olarak oda doluluğunu ve diğer iş taleplerini doğru olarak tahmin edin - son trendler, özel etkinlikler, geçmiş veriler, vb.
  • Gelir Yönetimi. Oda satışlarını ve misafir davranışlarını takip edin ve değerlendirin ve otel odalarınızı en kârlı oranlarda doldurmak için bu bilgileri kullanın.
  • Fiyat optimizasyonu. Rekabet, pazar segmenti, oda tipi, özel etkinlikler vb. Tüm ilgili faktörlere göre en iyi oda fiyatlarını belirleyin.

Tüm verilerinizi görün. Temiz, kapsamlı bir görünümde.

Birden çok kanalda, mülkte ve konumlarda misafir etkileşimlerinin tek ve doğru bir kaydı. Şirket genelinde gerçek zamanlı pazarlama için kullanılabilecek tutarlı, güvenilir misafir profilleri. Önemli operasyon raporlarında önemli bilgilere hızlı erişim. SAS, aşağıdakiler için kapsamlı veri yönetimi sunar:

  • Veri entegrasyonu. Konuk verilerinizi tüm kaynak sistemlerinizden birleşik, güvenilir bir konuk davranışı görünümü olarak bir araya getirin. Hatalar, eksik bilgiler yok.
  • Veri kalitesi. Özel gereksinimlerinizi karşılayacak şekilde özelleştirilebilen özel bir arabirim ve son teknoloji ürünü veri kalitesi araçları kullanarak verileri kolayca temizleyin, standartlaştırın ve artırın.

Otel analitiği ile doğru personeli doğru yere koyun. Tahmin yok.

Maliyetleri kontrol etmenize ve geliri artırmanıza yardımcı olacak kesin talep tahminleri. Darboğazları tanımlama, anlama ve ortadan kaldırma becerisi. Doğru zamanda doğru yerlerde doğru insanlar. Otel yazılımımız aşağıdakiler için kapsamlı özellikler sunar:

  • İşgücü planlaması. Hizmet hacimlerini, misafir davranışını ve çalışan performansını etkileyen tüm değişkenler arasında işe alma, dağıtım ve hizmet tasarımı konularında iyi bilgilendirilmiş kararlar verin.
  • Talep tahmini. Doğru talep tahminleri oluşturun, böylece tahmini talebi karşılamak için doğru sayıda personeli olan uygun maliyetli iş programları oluşturabilirsiniz.
  • Performans Yönetimi. Çalışanların temel performans göstergelerinize (KPI) göre nasıl sıralandıklarını değerlendirerek performansı izleyin.

Konuklar konuşuyor. Dinle, öğren ve nişan al.

Otel inceleme sitelerinin, haber sitelerinin, sosyal medya forumlarının ve daha fazlasının birleştirilmiş görünümü. Kişiselleştirilmiş dijital iletişimleri planlamak, oluşturmak, test etmek, yürütmek ve izlemek için ihtiyacınız olan her şey. Müşterilerin duygularını ölçmenize ve buna göre yanıt vermenize olanak tanıyan bilgiler. Otel yazılımı size şunları sağlar:

  • Özel teklifler ve içeriden tanıtımlarla etkilenenleri hedeflerken alakalı, çevrimiçi sohbetlere katılın .
  • Dinamik müşteri ilişkileri oluşturun ve topladığınız verileri birden çok kanalda ve evdeki sistemlerinizi birbirine bağlayın.
  • Her bir promosyonun, iskonganın veya ortaklığın itibarınız ve alt çizginiz üzerindeki etkisini değerlendirin .
Başa Dön